piątek, 27 września 2013

krem warzywny

Mama zleciła mi zadanie. Zrobić zupę krem :o. Dlaczego ja? Ale po wielu przygodach i wielu trudach udało się! Wyszło fantastycznie jak zwykle;p

Składniki:
*2 marchewki (średniej wielkości)
*2 pietruszki
*seler
*natka pietruszki
*1 cebula
*2-3 kostki rosołowe
*mrożonka warzyw na zupę ( ja wybrałam zupę wiosenną)
*śmietana
*pieprz, papryka ostra, curry

Przygotowanie:
Warzywa( marchewkę, cebulę,pietruszkę i seler) obieramy i wrzucamy do wody, dodajemy też kostki rosołowe i natkę pietruszki. Całość trzeba zagotować.










Po zagotowaniu warzyw, dodajemy zamrożoną mieszankę. Całość gotujemy około 20 minut( wszystko musi zmięknąć).










Gotowe warzywa miksujemy blenderem. Doprawiamy pieprzem, papryką i curry.











Smacznego!
J.

6 komentarzy:

  1. Dobrze, niech mama motywuje :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zupy krem, w każdej postaci! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kremy, zupy, chłodniki :) Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, który dopiero się rozwija. Mam nadzieje, że z czasem bedziecie do mnie wpadać :)

    http://kulinarnerewolucjeanette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra zupa krem nie jest zła zgadzam się z wami
    :)

    OdpowiedzUsuń