wtorek, 29 października 2013

Truskawkowo - truskawkowy dessser ;)

DESER.

To wyraża więcej, niż tysiąc słów :)

Otóż jednego pięknego dnia napisała do mnie Patrycja. Zmartwiona moim ostatnim brakiem weny, podsunęła mi wspaniały pomysł na absolutnie przepyszne i słodkie jedzonko.
W nagrodę umieszczam podziękowania na samym wstępie ;D


Składniki:
  • 1 opakowanie serka mascarpone (taki 250g)
  • 1 galaretka (u mnie truskawkowa, bo lubię ;p)
  • owocki (u mnie rozmrożone truskawki)

Let's do this :D

Galaretkę robimy zgodnie ze wskazaniami na opakowaniu - nie ma sensu udziwniać :D
Studzimy ją (chodzi o to, aby była zimna, ale ciągle płynna/ lejąca się).










Do zimnej galaretki dodajemy serek i uparcie mieszamy. Dlaczego uparcie? Ponieważ te dwa składniki mogą stawiać opór, ale w końcu się poddadzą naszej woli :D










Na dno salaterek/ szklanek/ misek/ kubków wsypujemy pokrojone owoce i zalewamy płynem. U mnie były to dwie takie salaterki, jak obok i trzy ładne szklaneczki (ilość może być zachwiana, ponieważ zajęta byłam próbowaniem ;p ).

Tak przygotowany deser wkładamy do lodówki aż stężeje :D










I proszę bardzo! Teraz można szaleć :D



Smacznego!
A. :*


PS Przepraszam, że tak krótko, zwięźle i na temat, ale wróciłam właśnie z Matarni i chyba nie czuję nóg. Na dodatek oczy płatają mi figle, ponieważ w niespodziewanych momentach się zamykają -.-
Więc dobranoc, kochani! ^^

4 komentarze:

  1. Świetny deser!!! Dobrze, że bez udziwnień - w sam raz na dni, kiedy nie ma się ochoty na kombinowanie, tylko pyszny i smaczny deser, który jest doskonały w swej prostocie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Nie wymaga dużego zaangażowania - myk! I jest :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. genialny! ale bym sobie zjadła teraz taki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D zapewniam, że jest pyszny i mało pracochłonny ;)

      Usuń