piątek, 4 października 2013

leniuch

Dziś jestem leniem i przedstawię kolejne proste( ale smaczne) danie z ciasta francuskiego.

Składniki:
* gotowe ciasto francuskie
* parówki
* korniszony z chilli 
* papryka czerwona
* ser
* jajko

Przygotowanie:
Ciasto francuskie dzielimy na trzy prostokąty. Każdy prostokąt nacinamy w sposób przedstawiony na obrazku.










Na każdym przygotowanym prostokącie układamy parówkę.











Paprykę i korniszony kroimy w paski i układamy na parówce.











 Ser kroimy i dokładamy do całości.
Ponacinane boki sklejamy ze sobą. Muszą tworzyć warkocz tak jak na rysunku obok . :) Roztrzepujemy jajko i pędzelkiem nakładamy na nasz warkocz.
Wkładamy do piekarnika (ok. 200 stopni) na 15 minut( warkocz musi się zarumienić).









Uprzedzałam, że danie będzie proste ;p. Smacznego!!
J.

6 komentarzy:

  1. Oooo proste i fajne :) Akurat dziś kupiłam 3 płaty ciasta francuskiego :) Miałam zrobić z niego coś na słodko, ale jeden przeznaczę na tą przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. proste, łatwe i tanie :) nic tylko robić ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam na coś takiego smaka! A od kilku dni odczuwam ogromną potrzebę użycia piekarnika :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ciacho francuskie pod każdą postacią! :)
    dzięki za odwiedziny :)
    pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń