wtorek, 26 listopada 2013

Czas na przerwę - czas na przerwę ;)

No i naszedł ten czas. Moje lenistwo osiągnęło punkt krytyczny. Możecie winić za to Wszechświat, pogodę lub inne takie, ale cóż. Dzisiaj post o tym, jak to nie będzie posta :)

Zbliża się zima, pada śnieg, a ja marzę o tym, aby zrobić z siebie ludzką tortillę, poczytać książkę i zapić jej treść kakao. Niewiele prawda? A nawet to może zostać mi odebrane, ponieważ jako student muszę się uczyć... W czwartek mam kolokwium...

... <minuta ciszy>

Tak właśnie. I żebyście sobie nie pomyśleli czegoś w stylu: ,,Łee.. Ale szajs. Mogła wstawić chociaż coś...!", mam na komputerze dwa przepisy: na zupę dyniową i czekoladowe muffiny (które będę wstawiać sukcesywnie - we wtorki :D), ale... czas na przerwę! [nawet zjadłam Kit-kata, żeby to była pełnoprawna pauza ;) ]

Ok. Wysypiajcie się (dla zdrowia), czytajcie dużo (dla umysłu) i przede wszystkim - śledźcie naszego bloga!

Buziaczki!
A.

Dynia w garnku

Muffina w garści

10 komentarzy:

  1. powodzenia na kolokwiach, muffina w garści super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ;) A muffinka... Przyznaję - byłą pyszna :D

      Usuń
  2. powodzenia :) a zima idzie..idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D
      Niby idzie wielkimi krokami, a już naukowcy z USA zdążyli mi popsuć humor stwierdzeniem, iż śniegu będzie malutko w tej zimy.. o.O

      Usuń
  3. Marzę dokładnie o tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie udaj się po kocyk i kakao! Książka pewnie już jest w zasięgu rączki ;D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, bo upiekłam calutką porcję na urodziny J. ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je! :D
      Jedyną przeszkodą jest to, iż chce się spać o nienormalnych godzinach (jesienią - 17) ;)

      Usuń