piątek, 12 lipca 2013

Zakręcony makaron na łososiowym grzbiecie

Piątek. Kolejny przepis na pyszny obiad ;p. Znowu makaron. To dlatego, że uwielbiam dania z makaronem. :)

 Składniki:
*makaron 
*łosoś wędzony
*śmietana 12%
*cebula
*pieprz

Sposób przygotowania:




Półtalarki
Cebulę kroimy w talarki (no dobra półtalarki).













Moje piękne półtalarki cebuli na patelni


Na rozgrzaną patelnię dodajemy przygotowaną wcześniej cebulę.











Łosoś



Przygotowujemy łososia. Łosoś musi być wędzony. Mój miał 125 g.











Pięknie pokrojony łosoś



Odrywamy skórę od łososia i kroimy go w drobną kostkę. W praktyce nie da się tego jednak zrobić, bo za bardzo się rozpada. Po prostu staramy się goi jakoś pokroić ;p.









Pięknie pokrojony łosoś + półtalarki cebuli



Do zeszklonej wcześniej cebuli dodajemy pięknie pokrojonego łososia. Smażmy jakiś czas. Mi zwykle zajmuje to 5 minut.










Dodatek śmietany



Do mieszanki cebulowo-łososiowej dodajemy śmietany 12% i świeżo zmielonego pieprzu. Całość mieszamy i gotujemy chwilę na wolnym ogniu.




Zakręcony makaron
Gotujemy makaron. Ja wybrałam świderki, żeby nazwa dania była  bardziej kreatywna ;p.
Gotowy makaron mieszamy z przygotowaną wcześniej mieszanką.














Smacznego!


J.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz