sobota, 6 lipca 2013

Tuńczykowe spaghetti

Cześć :)
Małe opóźnienie spowodowane usterkami technicznymi. Dzisiejszy przepis to spaghetti z tuńczykiem. Baw się dobrze !

Składniki:
*puszka tuńczyka( najlepiej w oleju)
*makaron
*puszka pomidorów krojonych
*przyprawy
*świeża pietruszka

Tuńczyk
Tuńczyka wrzucamy na rozgrzaną patelnię. Smażymy około 6 minut.

















Do tuńczyka dodajemy pomidory z puszki. Całość mieszamy. Do swojego sosu dodałam pieprz, bazylię i zioła włoskie.
















Gotujemy makaron. Nieważne jaki, ja wzięłam co miałam pod ręką.;p












Mix
Makaron dodajemy do sosu. Mieszamy. Dodajemy świeżo pokrojoną pietruszkę. Spaghetti jest już gotowe.













Tadam!

J.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten przepis. Ja dodaję jeszcze żółty ser, topiąc się sprawia, że sos uzyskuje kremową konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, świetny pomysł! Następnym razem (przy robieniu tej potrawy) na pewno skorzystam z sera.
    Pozdrawiam,
    A. :)

    OdpowiedzUsuń